Yabancı oyuncu sınırlaması konusunda kulüplerin genel bir memnuniyetsizliği olduğunu belirten Doğan, mevcut kuralın kulüpler nezdinde bir hassasiyet yarattığını ifade etti. Türkiye Futbol Federasyonu’nun (TFF) kararlarına saygı duyduklarını vurgulayan Başkan Doğan, şu mesajı verdi: "Kulüplerimizin yabancı kuralıyla ilgili bir hassasiyeti var. Şu an itibarıyla herkesin var diyebilirim.
Yabancı kuralından memnun değiller. Bununla alakalı olarak kulüplerin görüşünü alacağız. Federasyonun verdiği bir karar var, buna saygılıyız ama hiçbir şey değişilmez değildir." Doğan, çözüm arayışları kapsamında daha önce TFF’ye ilettikleri 12+5 önerisini hatırlatarak, "Geçen sene uygulanan kural gibi bir sistem tekrar değerlendirilebilir.
Bu konuyu federasyonumuzla masaya yatırıp, kulüplerden gelen haklı talepleri ileterek yardım isteyeceğiz" dedi. Kulüplerin bir diğer öncelikli gündem maddesi ise düşen yayın gelirleri oldu. Mevcut 185 milyon dolar civarındaki rakamın, kulüplerin ekonomik sürdürülebilirliği için yetersiz olduğunu savunan Ertuğrul Doğan, hedeflerinin net olduğunu vurguladı: "500 milyon dolarlık naklen yayın geliri şu anda 185 milyon dolar civarında.
Kulüplerin ortak kararı ve ortak düşüncesi şudur: Naklen yayın gelirinin yeniden 500 milyon dolar seviyesine gelmesi konusunda ısrarcı olacağız."